Chat with us, powered by LiveChat
Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

7 միֆ և 11 իրականություն վաճառքի մասին. «Բիզնեսի անատոմիա»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Վաճառքը ոչ թե խաբելու ու համոզելու, այլ հիմնավորելու արվեստ է՝ վստահ է Էմիլ Կրոյանը, ով երկար տարիների սեփական փորձի վրա է համոզվել, որ վաճառքի հաջողությունն առաջին հերթին կախված է ազնվությունը: Գնորդը շատ արագ է հասկանում, երբ իրեն ուզում ես խաբել, իսկ Հայաստանի շուկան այնքան փոքր է, որ անազնիվ գործելաոճով ամենաշատը կդիմանաս միայն մեկ տարի: Ի՞նչ միֆեր կան վաճառքի մասին, որո՞նք են Հայաստանում աշխատող վաճառքի ամենակարևոր գործիքները. այս և բազում այլ հարցերի պատասխաններ կարող եք ստանալ «7 միֆ և 11 իրականություն վաճառքի մասին» սեմինարին, որի գլխավոր խոսնակ, Targeting ընկերության համահիմնադիր Էմիլ Կրոյանը «Բիզնեսի անատոմիա» հաղորդաշարի այս թողարկման հյուրն է:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan