Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Հայկական The Muse-ը միջազգային բրենդ դառնալու ճանապարհին է. «Բիզնեսի անատոմիա»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Երկու տարի առաջ, երբ հյուրընկալել էինք The Muse բրենդի հիմնադիր Մանե Խաչատրյանին, նա նոր էր վերադարձել հայրենիք ու առաջին քայլերն էր անում բիզնեսում: Այն ժամանակ, գուցե, անհավանական կթվար, որ երկու տարի հետո բրենդը կկարողանա դառնալ Երևանի ամենաճանաչվածներից ու սիրվածներից մեկը, որ նորաձևության փոքրիկ սրահի կողքին կավելանան նոր սրահներ, որ The Muse-ը խոստումնալից ստարտափից կվերածվի կայուն ու զարգացող բիզնեսի: Հիմա արդեն Մանեի բիզնես պլանում միջազգային բրենդ դառնալն է: Ինչպե՞ս հաջողել Հայաստանի նորաձևության շուկայում՝ The Muse բրենդի օրինակով:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
25Սեպտեմ
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan