Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ազգային պարկերի կոմերցիալիզացիա. երբ գյուղացին կուշտ է, իսկ անտառը՝ անվնաս. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Երբ գյուղացին կտրում է անտառը՝ ընտանիքը կերակրելու համար, նա լուծում է բացառապես այսրոպեական խնդիր. երկարաժամկետ հատվածում նա ինքն իրեն, իր ընտանիքին ու մեզ բոլորիս կանգնեցնում է բնապահպանական աղետի առաջ: Որպեսզի և՛ գյուղացին կուշտ լինի, և՛ բնությունը չտուժի, անհրաժեշտ է որպեսզի իրականացվի հատուկ պահպանվող տարածքների գրագետ կոմերցիալիզացիա: Հեծանիվ հորինել պետք չէ. աշխահում հաջողությամբ գործում են ամենատարբեր բիզնես մոդելներ, որոնք միաժամանակ լուծում են և՛ բնապահպանական, և՛ սոցիալական խնդիրներ: Այդպիսի մոդելները Հայաստանում տեղայնացնելու համար Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիան և Բնապահպանության նախարարությունը ստորագրել են հուշագիր, որը «Էստի համեցեքի» այս թողարկմանը կներկայացնեն Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիայի նախագահ Արամ Նավասարդյանը և Ասոցիացիայի փորձագետ Դավիթ Խումարյանը:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
15Դեկտեմ
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan