Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Ինչպե՞ս են մարքեթոլոգները բարդութավորում մեզ՝ ստիպելով գնել նորաձև հագուստ. «Բիզնեսի անատոմիա»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Նորաձևությունը կատակ բան չէ... անգամ Հայաստանում: Այն ամբողջովին մարքեթինգ է. մարքեթոլոգները մեզ ներշնչում են թերարժեքության բարդույթ, համոզում են, որ նորաձև լինելու համար պետք է կրես «տարվա գույներով» հագուստ, ամեն ինչ անում են, որպեսզի մենք մեզ դժբախտ զգանք այս կամ այն նորաձև իրը չունենալու պատճառով: Նորաձևության մեջ գրեթե բոլոր պահանջմունքները ստեղծվում են արհեստականորեն, դրանք կարող էին և չլինել, եթե չլինեին մարքեթոլոգները: «Բիզնեսի անատոմիա» հաղորդաշարի մեր այսօրվա հյուրը՝ Աննա Սալոմեն, նորաձևության մարքեթինգի մասնագետ է ու ոտքից գլուխ ճանաչում է այդ շուկան: Ինչպե՞ս է աշխատում մարքեթինգը նորաձևության ոլորտում, ինչպե՞ս են մեզ ստիպում փող ծախսել. թեմայի մասին մանրամասն՝ «Բիզնեսի անատոմիա» հաղորդաշարի այս թողարկմանը:

*Աննա Սալոմեի «Մարքեթինգը նորաձևության ոլորտում» թեմայով մասնագիտական վերապատրաստման դասընթացին կարելի է մասնակցել՝ անցնելով այս հղումով:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan