Chat with us, powered by LiveChat
Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Փողոցային առևտրի դեմ պայքարն ու մարքեթինգը. ի՞նչ հաշվի չեն առել քաղաքապետարանում. «Էստի համեցեք»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Քաղաքապետարանի պայքարը փողոցային առևտրի դեմ կարծես թե այդքան էլ արդյունավետ չի ստացվում: Պատճառը, թերևս, մարքեթինգային գործիքների բացակայությունն է: Գուցե տարօրինակ հնչի, բայց որպեսզի կարողանաս առևտրականներին համոզել, որ հատուկ առանձնացված տաղավարներում վաճառքը ավելի արդյունավետ է ու օրենքին համապատասխան, ու որպեսզի գնորդներին էլ կարողանաս ուղղորդել այդ տաղավարեր՝ պետք է մարքեթինգ: Ինչպե՞ս վերացնել փողոցային առևտուրը՝ բոլոր կողմերին ձեռնտու տարբերակով:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan