Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Չհավատաք մասնագետին, ով ֆեյսբուքում գովազդ միացնելը մարքեթինգ է համարում. «Էստի համեցեք»

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Իսկ դուք վստա՞հ եք, որ այն ինչ անում եք՝ հենց մարքեթինգ է: Իրականում մարքեթինգն ամբողջական մեխանիզմ է, դրա մեկ կոմպոնենտի զարգացումը չի կարող բերել արդյունքի, մարքեթինգը միայն գովազդն ու PR-ը չէ, ֆեյսբուքում գովազդային նյութեր տեղադրելը չէ: Մեր ընկերությունները լրջագույն խնդիր ունեն այս մասով, նրանք պետք է ներքին աուդիտ իրկանացնեն, որպեսզի ամբողջովին վերլուծեն մարքեթինգային ռազմավարությունն ու հասկանան, թե արդյո՞ք իրենց արածը մարքեթի՞նգ է, թե՞ չհամակարգված գործողությունների բազմություն: «Էստի համեցեք» հաղորդաշարի այս թողարկմանը հեղինակ Արամ Նավասարդյանը հյուրընկալել է DCGLab ընկերության մարքեթինգի մենեջեր Արթուր Արզումանյանին:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan