Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Կաղացող բիզնեսը քայլեցնելու դեղատոմս. ի՞նչ են տալիս ֆոկուս խմբերը. «Էստի համեցեք»

Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Կան իրավիճակներ, երբ տնտեսվարողը լավ չի պատկերացնում իր ապրանքի առաջխաղացման հարմար ճանապարհը. ճիշտ չի թիրախավորել իր սպառողի՛ն, լավ չի ուսումնասիրել շուկան կամ պարզապես չաշխատող գովազդի հետևանքով է բիզնեսը կաղում: Երբ գործի մեջ գումար կորցնելու ռիսկերը շատ մեծ են, անհրաժեշտ է գումար ծախսել հետագայում շատ ավելի մեծ գումար չկորցնելու համար: Անհրաժեշտ մարքեթինգային գործիքակազմից մեկը ֆոկուս քննարկումներն են, երբ արտադրողը ստանում է սպառողի աչքերով իր ապրանքի ամբողջական պատկերը, իսկ խիստ որոշակի մարքեթինգային շտկումների արդյունքում կարողանում է աշխատեցնել իր ապրանքանիշը շուկայում:

Մարքեթինգային այս և այլ հնարքների մասին պատմում է «ԷՄ-ՓԻ-ՋԻ» ընկերության փոխտնօրեն Գայանե Դաջունցը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan