Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

ՃՈ պետը պատահարների աճի օբյեկտիվ գործոն է համարում ներմուծված ավտոմեքենաների մեծ մասի հնությունը

ՃՈ պետը պատահարների աճի օբյեկտիվ գործոն է համարում ներմուծված ավտոմեքենաների մեծ մասի հնությունը
ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
ՃՈ պետը պատահարների աճի օբյեկտիվ գործոն է համարում ներմուծված ավտոմեքենաների մեծ մասի հնությունը

Հայաստանում 2019-ին գրանցված ճանապարհատրանսպորտային պատահարները նախորդ տարվա համեմատ զգալիորեն՝ 688-ով, աճել են , զոհերի թիվը, սակայն, փոքր-ինչ նվազել է:

«Արմենպրես»-ի փոխանցմամբ՝ այս մասին հայտնեց Ճանապարհային ոստիկանության պետ Եգոր Կարապետյանը «Բարգավաճ Հայաստան» խմբակցության կողմից հրավիրված «Ճանապարհային երթևեկության արդի հիմնախնդիրները և դրանց լուծման ուղիները» խորագրով խորհրդարանական լսումներին՝ ներկայացնելով 2019-ին ՃՈ-ի կողմից իրականացված աշխատանքները:

«Արվել է հնարավոր ամեն ինչ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների նախականխման և դրանց հետևանքների ծանրության աստիճանի նվազեցման համար, ինչը տվել է իր դրական արդյունքը: Չնայած պատահարների քանակի զգալի աճին, զոհերի թիվը թեկուզ փոքր, բայց նվազել է: 2019-ին ՀՀ վիճակագրական հաշվառման է վերցվել զոհերով և վիրավորներով 4799 ճանապարհատրանսպորտային պատահար, որի հետևանքով զոհվել է 341, մարմնական վնասվածք ստացել 6801 մարդ:2018-ի համեմատ պատահարների քանակն աճել է 688-ով կամ 16.7 տոկոսով, վիրավորների թիվը՝ 851-ով, իսկ զոհերի թիվը նվազել է 2-ով: Պատահարների քանակի աճը պայմանավորված է ինչպես օբյեկտիվ, այնպես էլ սուբյեկտիվ գործոններով»,-ասաց Կարապետյանը:

 Նա օբյեկտիվ գործոններից առանձնացրեց տրանսպորտային միջոցների քանակի կտրուկ աճը, ինչպես նաև ներմուծված տրանսպորտային միջոցների մեծ մասի հին լինելը, տեխնիկապես ոչ բարվոք վիճակում գտնվելը: Ներմուծված տրանսպորտային միջոցների մոտ 70 տոկոսը 10 և ավելի տարիների արտադրության են: Սուբյեկտիվ գործոններից Կարապետյանն առանձնացրեց ճանապարհատրանսպորտային պատահարների առաջացման լատենտային կամ թաքնված պատճառ հանդիսացող որոշ իրավախախտումների դժվար հայտնաբերելի կամ ապացուցելի լինելը: Մասնավորապես վարելու ընթացքում հեռախոսից օգտվելը, ծխելը, իսկ զոհերի աճի վրա ազդող գործոններից՝ չամրակապվելը:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan