Chat with us, powered by LiveChat

Խնդիրների առաջացման դեպքում զանգահարեք +374 11 28 00 00

Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Համաճարակից հետո մարքեթինգը նոր լուծումներ է փնտրելու. Արամ Նավասարդյան

ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Հետևե՛ք մեզ YouTube-ում

Բիզնեսն այսօր խորհրդատվության, ռազմավարության մշակման կարիք ունի ու, այդ առումով, մեծ անելիք ունեն մարքեթինգային ծառայություններ մատուցող ընկերությունները: Ոլորտում, իհարկե, անկում կլինի, բայց ճգնաժամի ժամանակ հենց մարքեթինգային ըներություններն են, որ պետք է գտնեն ու բիզնեսին առաջարկեն ճգնաժամի հաղթահարման գործիքներ: Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիայի նախագահ Արամ Նավասարդյանը ներկայացնում է ոլորտի վիճակն ու առաջիկա ամիսների հնարավոր զարգացումներ:

Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝




website by Sargssyan