«Էստի համեցեք». բրենդինգ




Հաղորդումը հասանելի է միայն բաժանորդներին: Այն լսելու կամ ներբեռնելու համար անհրաժեշտ է բաժանորդագրվել:
Երբ լեգենդը կառուցում ու կործանում է բրենդը: Mercedes-ի բրենդավորման սխալներն ու Coca-Cola-ի հաջողության գաղտնիքը: Ի՞նչն է ձևավորում բրենդի արժեքը և ինչպե՞ս են համաշխարհային բրենդները «ստիպում» սպառողին լինել հավատարիմ: Բրենդաշատ թեման քննարկել ենք «Մարկետինգի հայկական ասոցիացիայի» նախագահ Արամ Նավասարդյանի հետ: Էստի համեցեք` իմանալու համար ամենը բրենդինգի մասին: