Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

«էստի համեցեք». զեղչված պատմություն

«էստի համեցեք». զեղչված պատմություն
Ամբողջական տարբերակը հասանելի է Բաժանորդներին

Հաղորդումը հասանելի է միայն բաժանորդներին: Այն լսելու կամ ներբեռնելու համար անհրաժեշտ է բաժանորդագրվել:

Մարքեթոլոգների չգրված օրենքը. դժգոհ հաճախորդը բացասական ինֆորմացիան առավել ինտենսիվ է տարածում, կան գոհ հաճախորդը` դրական տպավորությունը: Պրոֆեսիոնալ մարկետոլոգները սրա մասին լավ գիտեն, իսկ գործարարները` ոչ միշտ: «էստի համեցեք». իրական ու անիրական զեղչերի սահմանը, երբ ես դու վճարում օպտիմալ գին, իսկ երբ պարզապես զոհ գնում թվացյալ զեղչերին: Ոչ իրական զեղչերի բացասական հետևանքը բրենդի վարկանիշի վրա: Ներկայացնում է «Մարքեթինգի հայկական ասոցիացիայի» նախագահ Արամ Նավասարդյանը:

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
17Նոյեմբ
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan