Բաժանորդագրվել

Մուտք գործել

Կամ

Չի կարող լինել դատարկ!

Չի կարող լինել դատարկ!

Գաղտնաբառի վերականգնում

Գրանցվել

Կամ

Error message here!

Error message here!

Error message here!

Մոռացել ե՞ք գաղտնաբառը։ Մուտքագրեք ձեր էլ.հասցեն եւ դուք կստանաք նոր գաղտնաբառ։

Էլ. հասցեն գրանցված չէ։

Վերադառնալ

Close

Apple-ը թվային գովազդի վրա 179 տոկոսով ավելի շատ է ծախսել, քան Samsung–ը

Apple-ը թվային գովազդի վրա 179 տոկոսով ավելի շատ է ծախսել, քան Samsung–ը
ԲԱԺԱՆՈՐԴՆԵՐԸ ԽՐԱԽՈՒՍՈՒՄ ԵՆ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՍՏԱՆՈՒՄ ՈՐԱԿ ՊԱՀԱՆՋԵԼՈՒ ԻՐԱՎՈՒՆՔ
Apple-ը թվային գովազդի վրա 179 տոկոսով ավելի շատ է ծախսել, քան Samsung–ը

Apple ամերիկյան ընկերությունը թվային գովազդի վրա 179 տոկոսով ավելի շատ է ծախսել, քան նրա մրցակից Samsung–ը, հայտնում է Business Insider–ը։

Ըստ առկա գնահատականների՝ մեկ տարում Apple–ն ԱՄՆ–ում 97 մլն դոլար է ծախսել բջջային, դիսփլեյի եւ տեսագովազդի համար, այնինչ Samsung–ը՝ 80.4 մլն դոլար։

Եթե բացառենք Samsung–ի գովազդային ծախսերն այն սեգմենտներում, որտեղ ներկայացված չէ Apple–ը, ապա ստացվում է, որ ամերիկյան ընկերությունը գովազդի համար 179 տոկոսով ավելի շատ է ծախսել, քան նրա հարավկորեական մրցակիցը։

ԹԱՐՄ ՈՒՂԵՂՈՎ
20Հոկտեմ
Բեռնեք Հայկական Լրատվական Ռադիոյի հավելվածները այստեղ՝
website by Sargssyan